تابلو روان تک رنگ

اسلایدر

تابلو روان تک رنگ

 

در سيستم تابلوهاي تک رنگ، نور هر پيکسل داراي 2 حالت مي باشد : کاملا روشن-کاملا خاموش. به همين دليل تنها قادر به نمايش تصاوير به صورت مسطح (دو بعدي) مي باشند. از اين رو اين نوع تابلوها گرچه مي توانند تصاوير را نيز با کيفيت پايين نمايش دهند، صرفا جهت نمايش متن ساخته مي شوند.

تابلوها در هر رنگی قابل ساخت هستند. رنگ تابلو به رنگ LED به کار رفته در آن بستگی دارد که پس از ساخت قابل تغییر نمی باشد. رنگ قرمز به دلیل وضوح بالا در شب و روز بیشترین طرفدار را دارد. همچنين تابلوها مي توانند يک طرفه و يا دو طرفه باشند.

مهمترين ويژگيهاي تابلوهاي اين شرکت :

  • سيستم نمايش تصوير بکار رفته در تابلوهاي اين شرکت ، ريفرش صفحه مي باشد و به همين دليل تابلوها بسيار کم مصرف هستند.
  • حافظه مورد استفاده در تابلو جهت ذخيره برنامه ، کارت حافظه مي باشد که مي توان با ارتقا آن ظرفيت نمايش تابلو را افزايش داد.از آنجا که در ساخت کارت حافظه بر خلاف هارد ديسک از آي سي استفاده شده است ، تابلوهاي اين شرکت به هيچ وجه نسبت به ضربات فيزيکي وارده و يا قطع و وصل جريان برق حساس نيستند.
  • جهت برنامه ريزي تابلو نياز به حضور فيزيکي رايانه در نزديکي تابلو و سيم کشي مستقيم از رايانه به تابلو وجود ندارد.برنامه مي تواند در محل ديگري (منزل) ساخته شود و سپس از طريق کارت حافظه به تابلو منتقل شود.که اين قابليت ، تابلوها را براي اماکني که در آنها رايانه وجود ندارد و يا تابلوهايي که در ارتفاع نصب مي شوند و دسترسي به آنها مشکل است بسيار ايده آل مي نمايد.
  • مدار پردازشگر مرکزي تابلو با استفاده از ميکروکنترلر ، که نرم افزار آن بطور کامل توسط مهندسين اين شرکت نوشته شده ، طراحي شده است بنابراين بر خلاف تابلوهايي که بوسيله کامپيوتر و تحت سيستم عامل داس يا ويندوز ساخته مي شوند ، نياز به زمان اوليه جهت شروع بکار ندارد و بلافاصله پس از وصل شدن جريان برق نمايش را آغاز مي کند.
  • به دليل حجم کم مدارات داخلي و استفاده از فريمهاي PVC تابلوها بسيار سبک و باريک مي باشند که حمل و نقل و نصب آنها را بسيار ساده مي کند.
  • در مدارات داخلي تابلو هيچگونه فن خنک کننده اي بکار نرفته است و تابلوها در هنگام کار کاملا بدون صدا هستند.
  • با توجه به برنامه نويسي قوي و همچنين استفاده از بهترين LEDهاي موجود ، نور تابلوها بسيار زياد است تا جايي که حتي در تابش مستقيم نور خورشيد نيز قابل خواندن مي باشند.
  • به دليل مصرف کم تابلو ، امکان عملکرد آن از طريق باطري نيز وجود دارد.مدار شارژر داخلي تابلو در هنگام قطع برق بصورت خودکار باطري را وارد مدار مي کند و با وصل مجدد برق ، باطري را بطور کامل شارژ خواهد کرد.اين قابليت تابلوها را براي استفاده در وسايل نقليه مانند اتوبوس و يا واگنهاي قطار و مترو ايده آل مي سازد.

  • نرم افزار رايانه اي که حهت برنامه ريزي تابلوها طراحي شده است، با کاربردي آسان امکانات بسيار خوبي را در اختيار کاربر قرار مي دهد. اين نرم افزار با پشتيباني از فرمتهاي متداول تصويري نظير: AVI ,MPEG ,GIF ,BITMAP اين امکان را فراهم مي کند که بتوان تابلو را از طريق کليه نرم افزارهاي مطرح طراحي انيميشن و سه بعدي مانند: 3DSMax ,Maya ,SwishMax ,GifAnimator برنامه ريزي کرد و از افکتهاي متنوع تصويري آنها جهت زيباتر کردن جلوه تابلو استفاده نمود.
  • با توجه به ساختار پردازشگر داخلي، تابلوها هيچ محدوديتي در نمايش فايلهاي گرافيکي و انيميشن ندارند و از تمامي فونتهاي ويندوز به همه زبانها پشتيباني مي کنند.
  • در تابلوهاي متني به ازاي هر پيکسل يک بيت اطلاعات مورد نياز است ، بنابراين يک تابلوي نمونه (1024=16×64) با يک رم 1 گيگابايتي مي تواند حدود 36 ساعت متن نمايش دهد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




ارسال توسط rezaee

تماس با ما
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 88
بازدید کل : 42686
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

ابزار هدایت به بالای صفحه

ابزار رایگان وبلاگ

پشتیبانی